Modules

  • Information financière

Category

  • Finance

Integration Type

  • On-Premise
  • Standard API

KPD

The integration

BrightAnalytics flawlessly connects with KPD (on premise & cloud) and 250 other systems, centralizing all financial and operational data in a single platform. This allows you to endlessly combine these figures to arrive at the most valuable insights.

The data from KPD is transformed into clear and interactive dashboards, charts and reports on the BrightAnalytics platform and tells the true story behind the numbers. In BrightAnaytics, all financial and operational reports are immediately available:

And much more!

 

According to Dries Devroe, CFO of Verhelst group:
« Thanks to BrightAnalytics’ reporting, we can better monitor the performance of our construction sites, capture additional work and re-invoice it. »

 

About KPD

KPD develops products specifically for the building and construction industry, offering the ability to manage every phase of the construction project, from logistics management and dispatching to HR activities. In addition, consultants ensure that the software solutions are fully adapted to the daily operations of the company.

VerhelstGroup testimonial BrightAnalytics
Nous ne pouvons pas laisser un problème dans un jardin. Une entreprise comme la nôtre doit manquer de temps. Grâce à BrightAnalytics, c’est possible.
– Dries Devroe, directeur financier
En savoir plus
logo flower

Connecting valuable data

BrightAnalytics already connects with more than 250 applications, and is creating more all the time! Didn’t find your connector? Let us know and we’ll get right on it!

  • Qu’est-ce que BrightAnalytics ?

    BrightAnalytics est la plateforme de rapports de gestion la plus intuitive, la plus fiable et la plus rapide qui soit, couvrant tous les besoins en matière de rapports de gestion et de consolidation.

  • Quels sont les modules de reporting proposés par BrightAnalytics ?

    BrightAnalytics, la plateforme de reporting de gestion, propose 3 modules de reporting différents. Le module de base couvre l’information financière et peut être complété par les modules de trésorerie et/ou d’information opérationnelle.

  • Comment fonctionne BrightAnalytics ?
    1. Connexion: BrightAnalytics se connecte aux systèmes de comptabilité, d’ERP et de CRM, centralisant ainsi toutes les données dans la plateforme BrightAnalytics.
    2. Rapport: Les modèles par défaut de BrightAnalytics sont d’entrée de gamme, mais ils peuvent également être personnalisés pour répondre aux besoins de chacun.
    3. Analyser: les rapports de gestion et les tableaux de bord offrent une multitude d’informations, permettant de visualiser immédiatement et clairement les chiffres de l’ensemble de l’organisation.
    4. Engagement: les rapports clairs permettent de mieux rationaliser la stratégie et l’exécution des activités, et garantissent la transparence au sein de l’entreprise.

  • Comment puis-je connecter BrightAnalytics à mon progiciel ?

    Cela ne peut se faire qu’après avoir contacté l’un de nos collègues chargés du suivi des clients. Ils font le lien entre le client et les analystes commerciaux, afin que la connexion de vos paquets se fasse sans heurts.